Hipp hurra!

Det här inlägget tillägnar jag Sassa för jag vet själv
hur det känns när man inte har något att göra.

Idag var det första skoldagen efter lovet och det kändes
helt underbart att vara tillbaka! Eller.. Efter skolan åkte
jag och min vän Sandra ner på stan för att steka i solen
men självklart så var det ingen sol idag bara för att vi var
lite pepp på att förändra vårat albino utseende.
På kvällen blev det åter en sväng till stan för att hänga
hos Stoffe tillsammans med Sandra och Jansson.
Fan va trevligt skulle vissa säga, slöseri med tid skulle jag säga.
Närå, det var myspys gånger 1000.

Men nu ska jag sussa för imorgon ska man upp och jobba. Yippi..



PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0