Jag trippar, jag trippar!

Trots att vädret fortfarande bara består av regn
så är jag ändå på lite bättre humör idag.
Kan beror på min schöööna klass?
Efter plugget* så åkte jag och några härliga peeps**
ner på stan och åt lunch på tehuset.
Efter det blev det film mys med Tess och Hanna
vilket aldrig slår fel!
Och nu är det dax att bege sig till Toria för att hänga fett***.

*jag är cool så jag säger plugget
**jag är ännu coolare för att jag säger peeps
***men jag är coolast för att jag säger hänga fett


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: N.

sv; tragiskt? det är ej tragiskt. nånting som är tragiskt är därimot att jag inte har någon talang i nånting :o eller?

2010-08-25 @ 22:04:08
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0