Måndag.

- Först skola. Gjorde inget intressant.

- Åt lunch på kina tilllsammans med Nicklas.
Trodde att jag skulle spricka för jag åt så mycket.

- Vi hämtade ut våra tågbiljetter.

- Åkte till Valla och väntade på att Aston Vallas
match skullle börja.

- Kollade på matchen. Missade Nicklas mål, blev
uppäten av knott istället.


Ifall ni undrar varför vi hämtade ut tågbiljetter
så är det så att jag och Nicke picke ska åka
till Gävle för att hälsa på hans syster och hennes
familj. Vi ska också kolla på hockey.
Eftersom jag är världens bästa flickvän och följer
med på hockey för hans skulle så ska vi också
ha en hel shopping dag där för min skull.
Haha, stackarn vet inte vad han ger sig in på.


PEACE.
/ lizamacknow. 


Kommentarer
Postat av: Guds gåva till mänskligheten.

Har du hämtat ut tågbiljetterna hit än då? :D

2010-08-31 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0