[Överdrivet långt och onödigt inlägg]

Nu sitter jag här i Kövra, kl 1 på natten och har inget
att göra. Jag, syster och Mogge kollade nyss på film,
Case 39 och Fake Identity. Den första gick bra att kolla
på men efter ungefär 10 minuter in i den andra filmen
så somnade både Carro och Mogge. Jaha, okej, hur
tänkte dom nu? Vi har precis kollat på en skräckfilm
och nu låter dom mig vara vaken själv här i huset.
Jäävligt snällt av dom..
Jag borde också tillägga att dom bor mitt ute i
ingenstans och att det är kolsvart ute.
Känn min rädsla! Kääänn deeeen!

Hepp, jag får väl starta igång Karate Kid och
se ifall Will Smiths son har ärvt sin fars utseende.
I så fall kommer jag nog gifta mig med killen.
När han blivit lite äldre såklart.
Jag är ju ingen pedofil heller.
He he he..


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0