Dag 15: mina drömmar

Jag har skippat att skriva om mina kläder en gång
redan så jag gör det igen.

Det finns några saker som jag alltid drömt om att göra
t ex hoppa fallskärm, tatuera mig och resa som fa-an.
Men förutom det så drömmer jag om att få åka iväg
ett år och jobba som au pair, helst i USA eller Italien.
När jag kommer tillbaka från det vill jag flytta ifrån
Östersund till Gävle. Fråga mig inte varför jag vill flytta
just dit för det vet jag egentligen inte, jag trivs helt
enkelt där. Och någon gång i framtiden så vill jag plugga
vidare för att kunna jobba med inredning på något sätt.
Jag vill såklart också skaffa familj någon gång men
det är nog bra många år dit.

Det låter ganska simpelt men det är vad jag drömmer om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0