Dag 2: min första kärlek.



I hela mitt liv så har jag varit riktigt ordentligt super kär
2 gånger men nu ska jag berätta om min första kärlek alltså.
Han heter Martin Bad och vi var tillsammans i ungefär
2 år om jag inte minns fel och jag var superkär
hela tiden som vi var tillsammans.
Sättet som vi blev tillsammans på är så sjukt så det
tänker jag inte ens skriva om, men det är väldigt roligt
samtidigt nu efteråt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det.
Vi gick i samma klass så vi träffades i stort sätt varje dag,
vi sov tillsammans i stort sätt varje natt och jag brukade
ofta följa med han och hans familj när dom åkte till Gävle,
Åre och andra ställen.
Nä det får räcka, finns inte så mycket mer att skriva om det.

Nu så har vi nästan ingen kontakt längre.
Inte för att vi är ovänner utan det är nog mest för att
vi umgås med olika människor.

Då vet ni!
Tack, puss, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0