Det är okej att ha tråkigt ibland.

Sammanfattning av 2010;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Var på dansbandsvecka, det är allt jag kommer på.

- Höll du några av dina nyårslöften?

Nej nej, jag tror inte på nyårslöften.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej.

- Dog någon som stod dig nära?

Nej.

- Vilka länder besökte du?
Så tråkig som man är så stannade jag bara i Sverige.

- Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Studenten!!

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Min födelsedag, helt klart!

- Vad var din största framgång 2010?
Jag har faktiskt ingen aning. Inget?

- Största misstaget?
Var en person.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga parasiter som tur är!

- Bästa köpet?
Mina converse och min lila tröja!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Energidricka, snus, kläder.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner, min underbara familj och
mina underbara energidrickor!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Run dmc - it's tricky! Den ultimata låten!

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, men kanske lite gladare.

- Vad önskar du att du gjort mer?

Rest, festat, dansat, sjungit!

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

- Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen.

- Blev du kär i år?
Head over heels.

- Hur många förhållanden?
1 med Nicke picke pöö.

- Favoritprogram på tv?

Glee. Jag är en nörd, jag vet..

- Bästa boken du läste i år?
Blev lite sånt i år märker jag.

- Största musikaliska upptäckten?
Jadu, ingen aning faktiskt.

- Något du önskade dig och fick?
Ett riktigt bra 2010.

- Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kommer på nu.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev kidnappad av ett par brudar. Sen blev det supa
och dansa resten av natten.

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Absolut.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Schteek.

- Vad fick dig att må bra?
Livet i allmänhet.

- Vem saknade du?
Många gamla vänner.

- De bästa nya människorna du träffade?
Oj. Alla som jag lärde känna det här året har varit awesome.

- Årets sötaste?
Jag?

- Årets hetaste?
Jag!

- Årets största kärlek?
Energidricka. Sviker aldrig!

- Årets besvikelse?
Jaa..

- Årets bästa?
Sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0