Dag 1: presentera mig själv.



Världens längsta/fulaste namn har jag, Anne Liza-Marie Flykt Macknow.
Jag föddes en underbar januarikväll -93, vilket gör mig till 17 år ung.
Jag bor med min pappa, pappas fru Mona och mina två småsyskon Amanda
och Jesper i Östersund, en stad som jag både älskar och hatar.
Amanda och Jesper är inte mina enda syskon, jag har också min
lillebror Tim och min storasyster Caroline.
Tack vare Carro så har jag världens sötste syskonbarn, Kelly och Alfons,
mina absoluta favorit personer i hela världen.

Jag är nog en sån person som man antingen älskar eller hatar.
Jag har en tendens att vara högljud, dra skämt vid sämsta tänkbara
tid och driva väldigt mycket med folk.
Jag kan ha ett dåligt temprament ibland och vara taskig mot folk
men jag kan också vara på väldigt glatt humör och då är jag
nog ganska trevlig att umgås med.
Men man får ta mig som jag är helt enkelt.

Jag är en riktig filmnörd så jag kan sitta en heldag och bara kolla
på film. En bra film, en filt och en energidricka, då är jag lycklig-
Förutom det så hänger jag fetT med mina stentuffa kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0