Dag 11: mina syskon.

Egentligen ska jag berätta vad jag har på mig
men eftersom jag alltid varit ganska anti till
att lägga ut "dagens outfitt..a" så skippar jag den
och berättar lite kort om mina syskon istället.



Jag börjar med den yngsta, alltså Jesper eller Jeppe
som alla kallar honom. Han är 11 år, spelar både hockey
och fotboll och är tydligen väldigt duktig på det.


Sen så har vi Tim. Han är 13 år och han kör mycket cross.
Han bor i Brunflo med sin pappa så jag träffar honom inte
så mycket vilket är synd.


Och så får vi inte glömma Amanda. Hon fyllde nyss 15 år
och håller på med dans.


Sist men inte minst har vi Carro. Hon är 25 år ung och bor
i Kövra med sin familj bestående av Kelly, Alfons och Mogge.

Kommentarer
Postat av: macknow

Haha!! Nej verkligen inte minst längre!! Hugaligen!



Fatcamp 2011 here i come!!

2010-12-20 @ 21:31:16
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0