Ajja bajja Liza!

Nu är jag, Therese och Hanna ute på SFU i en lärares hus.
En sak som är lite skumt är att det är enkronor överallt!
Nu undrar säkert ni varför det skulle vara konstigt.
Jo, det är nämligen så att när vi gick i 1an sa våran mentor
att vissa kunder kan lägga pengar för att se ifall man tar dom.
Och vad har vi hittat överallt i huset? JO, enkronor!
Två i halen, en på toaletten och en i köket tror jag att vi räknat ut.
Hmm, vad kan allt detta betyda?

Och idag gjorde jag det mest förbjudna man kan göra som målare!
Hövva, jag skämms av bara tanken. Jag känner mig dum,
smutsig och oduglig. Vad jag gjorde? Jag stod på en stege och målade.
Innom måleri branschen så är det ett stort, stort ajja bajja!
Jag kommer aldrig kunna se en målare i ögonen igen..


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0