Glädjeskutt.

Några tankar som slog mig idag när jag hade el lära:

- Elever på Wargen måste ha grym kondis eftersom dom
måste gå runt i en skola som är till 90% trappor och
uppförslutningar.
- Jag kan tydligen se ut som att jag förstår fast jag egentligen 
fattar nada. Läraren såg iallafall otroligt nöjd ut efter varje
kapitel som han gick igenom.

Förutom två otroligt onödiga lektioner så blev det en sväng
på ICA maxi med Sandra för att testa deras korvutbud.
Nej, det lät kinky. Vi skulle köpa korv till lunch.
Nä, det lät inte heller något vidare men ni vet vad jag menar.
Efter det åkte jag hem en sväng för att slappa som aldrig
förr och lite senare på kvällkvisten kom Sandra och hämtade
mig och vi åkte vidare till Torvalla.
Där chattade vi med några random fransmän och brasilianare
och tog några exemplariskt snygga hopp bilder.






PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0