Fotbollshuligan.

Ikväll blev det att kika på fotboll för min del.
Dock inte fotbolls VM men nära, nämligen Nicklas
korpen lag. Extremt spännande! Och jag som verkligen
är insatt i allt som har med fotboll att göra..
Jag ville egentligen fightas lite med dom som hejjade på
det andra laget men jag ångrade mig. Jag vill ju inte
skicka någon på sjukhus på måndagkväll. Möjligtvis på
en onsdag men en måndag? Nej va.

Lite annat fakta:

- på torsdag kommer lönen. Känns ganska spännande
att se hur mycket cash jag får för 7 dagars jobb. 

- på fredag är det midsommar vilket betyder att man
är ledig och det blir födelsedags kalas.

- ska kanske till hammarn igen i helgen och så ska jag
bannemej välta en ko!


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: N.

du välter in en ko. dom välter dig.

2010-06-22 @ 00:24:34
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0