Random tankar.

- Jag kom precis på att jag ska till Dvärsätt i helgen!
Fatta va kung! Jag ska sitta där ute med tre tuffa jäntor och
smutta på cider och kolla på kor. Hur pepp är inte jag på det då!?

- Nicklas lipar alltid över att han inte nämns här i min jättekända blogg.
"Inte för att jag bryr mig" säger han, men jag genomskådar det direkt.
Vem vill inte nämnas i min blogg liksom!? Så här får du: Nickepicke pöö!

- Sist men inte minst så märkte jag att jag ser ut att vara
en smurf på den här bilden. Alltså extremt, mega, superduper kort.
Och ingen har kommenterat det! What's up with that liksom?
Jag hade förväntat mig värsta kommentarerna om de, men neeeejdå..


Typ: hej mina ben är 10 centimeter långa.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: N.

men lilla vännen då. inte ska vi lipa över att du inte få någon kommentar på smurfbilden. vi alla trodde du skulle bli så sårad över att höra att du faktiskt ser ut som en smurf. :) så varse god, DU SER UT SOM EN SMURF. en söt en jävel också! "hej dina ben är 5cm långa" NÖÖÖÖÖJD!?!?!?!?!?!?????

2010-06-16 @ 22:16:37
URL: http://nathahaglund.blogg.se/
Postat av: macknow

HAHAHAHAHAHA!! En tvättäkta SMURF!!

MOHAHAHAAHHAHAHAHHAHAH!!

2010-06-16 @ 22:27:15
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0