I wanna boom bang bang with your body yo

(o)intressant fakta om mig:
av någon anledning så skriver jag alltid fel när
jag ska gå in på google.
Gogel, googl, gooogöpjewh.
Det händer varenda gång. Jävla i-landsproblem!

Hänt idag då?
Var på travmässan idag med Hedda och Sandra för
att visa upp måleri linjen för årets 9or.
Men jag tror dock inte att det var så många som blev så sugen 
på måleri när dom såg tre brudar sitta och skratta åt en dans.
Ääh, deras förlust.


Förövrigt så är Johan Alanders nya låt bra.


PEACE.
/ lizamacknow.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var där :p

tror jag, om det var det :pp

2010-10-18 @ 16:29:18
URL: http://jenniferlinnhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0