Hej, jag heter Liza.

Idag efter skolan var jag ner på stan för att träffa
min vän Nathalie. Hon tjatade på mig i minst en halvtimme
om att hon ville bjuda mig på middag hemma hos henne.
Jag försökte och åter försökte hitta på ursäkter men hon
vill promt ha dit mig. När hon berättade att hon skulle bjuda
på fiskbullar och potatis blev det helt plötsligt en annan femma,
jag älskar ju fiskbullar! Varför sa hon inte det direkt bara?
Herregud..

På kvällen kom mitt lilla stjärtegull Nicklas och hälsade på.
Vi gjorde inte direkt något ansträngande, låg bara i sängen
och kollade på Simpsons. Men jag klagar inte, det är faktiskt
översakttat att göra saker.


PEACE.
/ lizamacknow.

Kommentarer
Postat av: N

halvtimme? ojojoj om jag ändå hade sådan tid att lägag ner på dig :) hihihohohehehahahöhö

2010-09-04 @ 19:49:32
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0