Hej hopp gummisnopp!

Den här listan gör jag av två anledningar.
1) jag vill vara lika tuffa som Natha och Toria.
2) jag har absolut inget liv och har sjukt tråkigt.

Du heter: Liza Macknow
Beroende av: Energidricka
Vad tror folk om dig: Vad folk väljer att tro om mig är
deras ensak som jag inte kunde skita mindre i.

Hur imponerar man på dig:
Svindyra märkeskläder är alltid en hit.
Dyra bilar, dyra hus. Jaa, har man pengar så är jag hel impad!

Brukar du skratta för dig själv:
Eftersom jag är en gnutta schizofren så
händer det att jag både pratar och skrattar för mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"Blir svårt. Nu möter vi
inte invalida gubbar :)"

Var bor du:
Östersund
Trivs du där:
Det händer.
Hur svarar du i mobilen:
"Carl Bildt", "ja" eller min personliga favorit "hallå".
Vem ringde du senast:
Marcus Storm.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Inget, han valde att inte svara.
Antal timmar sömn inatt:
4-5 skulle jag gissa.
Sov du ensam:
Ajjemän.
Brukar du komma i tid:
Frågar man mig så ja, frågar man någon annan
kan svaret bli annorlunda.

Hur känner du dig nu:
Segare än segast ungefär.
Vanligaste färg på dina kläder:
Rosa såklart! Det framhäver mina ögon bäst.
Vad tycker du om fötter:
Väldigt bra när man testar skor.
Vad saknar du:
Skulle vara trevligt om Nicklas var här.
Hade du en bra kväll igår:
Igår kväll var helt okej.
Favorit dryck på morgonen:
Vatten!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Allt mellan 22 och 3.
Är du blyg:
I nyktert tillstånd bland massa nytt folk så är jag nog det.
Sysslar du med någon idrott:
Höjdhopp! Min längd ger mig en hel del
fördelar inom sporten om jag säger så.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
HAHA! Jaha, var det seriöst?
Nej det gör jag inte.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Pilla på mig själv nonstop!
Är du nöjd med ditt liv:
Det duger, skulle gärna vilja ha en lägenhet.
Är du bortskämd:
Det kan hända.
Vad gör du i morgon
: Ska på skolan och bli übersmart!
Vad är det värsta du vet:
Folk som inte har någon självdistans alls!
Har du bra vänner och äkta vänskap:
Jag har dom bästa vännerna man kan få.
Vad är det finaste du fått:
En låt tillägnad mig.
En speciell dag du minns:
Skolavslutningen i 9an, haha!
Du samlar på:
Fettvalkar! Är uppe i ungefär 27 stycken nu!
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Nicklas och Natha står högst upp på listan.
När grät du senast:
Idag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa, resa, resa!
Vill du gifta dig:
Ja det har alltid varit min barndoms dröm! Ironiiii..
Vill du ha barn:
Tveksamt. Men av någon anledning har det börjat
luta åt ja hållet den sista tiden.

Är du musikalisk:
Ohja, en vacker sångröst är ett utmärkande drag för en Macknow.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Energidricka eller vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nepp.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.
Biter du på naglarna:
Ja. Vidrig vana, jag vet.

Kommentarer
Postat av: N.

talang inom matlagning? hur fan kan du tycka det? du behöver inte ljuga jag vet att jag är kass ;)

2010-09-02 @ 22:47:07
URL: http://nathahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0