Hey you.

Inatt så gjorde jag Sandra sällskap hemma hos
henne. Trots att jag visste att jag hade glömt min
tandborste hemma så tryckte jag i mig massa med
vitlöks dipp igår, vilket resulterade i en ytterst dålig
andedräkt idag. Det är nästan så att det svider i mina
ögon när jag andas. Då är det rätt så illa.

Som dom flesta vet så är Sandra en av dom smalaste
tjejerna man kan tänka sig men ändå lyckas kvinnan
ta upp hela sängen. Bra jobbat om jag får säga det själv.
Jag hade också ett samtal med Sandra inatt när hon sov.

Sandra: vill du ha tyg?
Jag: va?
Sandra: men ja, vill du ha tyg?
Jag: fan vad du pratar i sömen nu.
Sandra: men haha, jag är ju vaken det är bara du som inte fattar.
Jag: okej psyko, godnatt.
Sandra: hahahahaha jadu.
5 minuter senare.
Sandra: just det, godnatt.

Påminn mig att inte sova med henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0