Prutt.

Det är mycket på g nu, mycket som händer eller
ska hända och jag behöver hjälp. Är det någon där ute
som behöver lite målar hjälp hemma för en billig peng? 
För just nu är cash ett problem, ett väldigt problem. 
Det är torrt på den fronten just nu och bara för
det så är det mycket som ska betalas.

Studentmössa, ca 800 kr
2 klänningar till studenten, kanske runt 700 kr
Flaket + ljud, 1000 kr
Vårforum, ca 800 kr
Eventuellt en resa till England, ? kr
Eventuellt en sisa minuten med Sandra, ? kr

Och nu räknar jag inte med pengar till alkohol eller körkortet
så ni kanske kan förstå att lite jobb känns mer än rätt nu.
Jag är bara en fattig student, det här kommer aldrig att fungera.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Studentmössa, du kan få låna min gamla

2 klänningar till studenten, kan höra med morsan, hon kanske har några

Flaket + ljud, skit i att betala och låt dina klasskompisar betala mer

Vårforum, skit i de, det är ändå lite gay

Eventuellt en resa till England, Det får kosta vad de kostar

Eventuellt en sisa minuten med Sandra, Lät ju roligt förutom att Sandra skulle med så du kan lägga allt på England.



/Nicklas, problemlösare

2011-01-18 @ 00:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0