Wonderful life

Jävlar i min låda vilken kväll det var igår!
Började med en fin middag (som jag gjorde helt själv!)
tillsammans med Hedda, Hanna, Natha och Sandra
och mysfaktorn var väldigt hög. Efter middagen ville
brudsen dra ut till husvagnen vilket jag tyckte var
konstigt men jag hakade på ändå. Väl där ute
så mötttes jag av två halvnakna sjungande grabbar,
Johan och Stoffe. Dom två hade skrivit en hel låt till mig
och jag fick även en ros. Herregud, jag tror aldrig
att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv.
Efter den vackra sången drog vi brudar - natha hem
till Salle på förfest. Där spelade vi wii, bord gick sönder
och jag lärde mig att gå i klackskor.
Efteråt begav vi oss vidare till krogen och där skulle
alla bjuda på drink efter drink vilket jag såklart
inte hade något emot.

Tack till alla underbara för en riktigt skön kväll
och tack för presenterna, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0