+ - 0



10 FAVORITER

Färg:  lila
Mat:  fläskfilé, klyftpotatis och bea *mUmma*
Band:  bra fråga
Film:  Fight club och Green street hooligans
Bok:  Bibeln är alltid spännande att läsa
Sport:  det finns inget jag hatar mer än sport
Årstid:  Sommarn!
Veckodag:  fredag och lördag
Glassmak:  Ben and Jerrys fairly nuts
Tid på dygnet:  då man får äta middag

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:  shleten tjej
Smak:  Göteborgs rapé
Kläder:  t-shirt och shorts
Bakgrund:  Jessica Rabbit
Nagellack:  black
Tid:  22.43
Omgivning:  ett rum fullt med kläder på golvet
Irritationsobjekt:  värken i min stjärt

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:  nopp
Brutit mot lagen:  cyklade utan hjälm. INNAN jag hade åldern inne. Hihi!
Blivit arresterad:  nej
Badat naken:  absolut! det är då jag känner mig som friast!
Varit med på TV:  kan stolt säga att jag varit med på bytv! Sug på den ni!
Kysst någon du inte känner:  japp

2 VAL
Kaffe eller te:  öl
Vår eller höst:  våreeeeeeeen

1 ÖNSKAN
att vinna flera miljoner på triss. Helst nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0