SthLm

Resan till Stockholm med skönklassen var
riktigt bra! Är dock lite missnöjd med spöregnet
som hindrade mig från att gå på Gröna Lund
men lite hockey och öl är inte helt fel det heller.

Det vi gjorde i Stockholm var:

- spenderade sjukligt mycket tid på buss och pendeltåg
- var på studiebesök
- käkade världens godaste fläskfile
- drack öl
- gick ungefär 1000 mil inne i stan
- käkade fläskfile igen
- myste med världens bästa klass

En inte helt dålig resa kan jag säga. 


Jag kan också berätta att när jag kom hem till Johan
igår så hade han köpt en present till mig.
Shortsen som jag har tjatat om i flera dagar hade han
köpt åt mig! Bara för att han ville vara snäll!
Ibland så har jag det faktiskt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0