Myspys!

Den här killen alltså. Fy satan vad jag genom älskar honom!
Och jag älskar att mitt ansikte ser ut som en klump kött!


Vi har haft en alldeles perfekt och mysig eftermiddag/kväll.
Först var vi på affären och storhandlade sen åkte vi hem för att
laga lite nyttigare mat, något Johan har fått för sig att vi ska börja med.
Denna gång blev det hamburgare men
istället för hamburgarbröd så använde vi salladsbal, super göttans!

Och när vi kände oss mätta och belåtna så åkte vi på bio
för att kolla på filmen En dag i Phuket.
Eller Johan åkte för att se filmen och jag åkte mesta dels för att
äta bio popcorn.

Kommentarer
Postat av: AlexiaL

snygga brillor:) var gärna med i min tävling:)

2012-03-13 @ 22:21:17
URL: http://alexial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0