Some die young

Oj oj oj vad lilla Liza har gråtit ikväll, 
ni anar inte ens hälften!
Först så hörde jag Lalehs nya låt
some die young (asabasa bra låt förövrigt!) och småtårarna
droppade ner för kinden min!
Och sen kollade jag på filmen
philadelphia (asabasa bra film förövrigt!)
som handlar om en kille med aids och då brast det totalt!


Kan det vara så att man ska få mensen snart?
Ja, det är mycket, mycket möjligt med tanke på hur mitt humör
går från att vara fnittrig till att storböla.
Kul att vara Johan nu och ha med mig att göra, he he heee!




En halvtaskig bild på min jättegoda sallad och min Solo tidning
som jag köpte för att man fick med en fondation!
Säkerligen asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0