BB

Eftersom jag är en riktig nörd när det gäller Big Brother
så tänkte jag gå igenom alla deltagare och ge min
åsikt om var och en.
Och ja, jag vet att jag inte känner dom på riktigt men man
kan väl ändå ha åsikter om folk.
Liksom, jag känner inte Chuck Bass men jag är ändå kär i honom.

Marcelo: har väldigt svårt för den där killen, vet egentligen inte varför.
Känns som att han lever på sitt utseende så han inte behöver ha
en personlighet. Typ.

Lars: har lite svårt för den killen just nu men man vet aldrig vad som
händer längre fram.

Camilla: gillar henne! Verkar avslappnad och en av dom få personerna
i huset som inte flippar ur för minsta grej.

Amandus: gillade honom förut men efter jackass veckan så sjönk
han lite i mina ögon. Det är inte hälsosamt att vara sååå tävlingsinriktad!

Joe: åååh vilken mes! Grinar för minsta lilla, hotar att lämna huset osv osv..
Jag vill att han ska harkla sig någon gång! Får panik när människan pratar!

Hanna R: kan inte bestämma mig om jag verkligen, verkligen älskar henne
eller om jag verkligen, verkligen hatar henne. Liksom spotta i någons
mat, allvarligt?

Marcel: han var fakktiskt min favorit när dom gick in i huset. Trodde att
han skulle vara en snäll och sympatisk kille med tanke på att han är lärare.
Men att bete sig som han har gjort är inte ok. Nu nästintill avskyr jag människan!

Kija: går gärna runt och säger att hon är så vuxen och bla bla bla, sen
så springer hon runt i string och skakar röv mot alla kameror.
Går inte ihop för mig.

Jimmy: vilken kille! Helt klart min favorit!

Tenny: förstår inte varför alla älskar Tenny? 

Hanna J: har haft oerhört svårt för henne då hon springer runt med brösten
framme 24/7. MEN, har dock en nyvunnen respekt för henne då hon
bad om ursäkt till Hanna W.

Annica: ja vad ska man säga. Verkar vara en normal tjej. Inte allt för rolig,
inte allt för tråkig.

Sipan: nej, nej, nej, nej, nej! Det är allt jag har att säga.

Rodney: mannen, myten, legenden är tillbaka! Hoppas, hoppas, hoppas på
att han ska bråka med Sipan!

Hanna W: jag förstår dom som bodde med henne för jag själv skulle väl
antagligen bli galen. MEN, nu bor inte jag där inne så därför kan jag
säga att jag älskar henne! Förjävla synd att hon valde att lämna.



Förstår ni hur lite saker som händer i mitt liv när jag skriver världens
längsta inlägg om människor som jag egentligen inte känner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0